cl
Погода Киев
EUR 27.32 USD 25.87
Главная / В мире / Реклама їжі, неправда і безсоння

Реклама їжі, неправда і безсоння


Діти з понаднормовою вагою є більш вразливими у сприйнятті реклами їжі. Науковці університету американського міста Місурі-Канзас взяли для порівняння дві групи дітей віком від 10 до 14 років. В одній групі діти з підвищеною вагою. В іншій вага дітей була в рамках норми. Результати дослідження опубліковані в новому виданні The Journal of Pediatrics. Метою учених було дослідження про те, як дитячий мозок реагує на рекламні гасла їжі. Обом групам запропонували по 60 гасел щодо їжі і різних страв і 60 гасел, які не стосуються їжі взагалі. Магнітно-резонансні сканери фіксували реакцію мозку дітей на ті чи інші подразники. Виявилося, що діти з підвищеною вагою і ознаками ожиріння продемонстрували більшу реакцію на гасла їжі, ніж діти із групи з нормальною вагою. При цьому здорові діти у своїх реакціях проявили значно більший самоконтроль, ніж діти з ожирінням. Учені вважають аспект самоконтролю найбільшим досягненням свого дослідження.
Оставьте комментарий к этой статье. Ваше мнение нам очень важно