cl
Погода -3° Киев
EUR 27.96 USD 26.12
 
Культура | Тиждень.ua

15% музики на українських FM-станціях припадає на російський шансон


За даними компанії TNS, за останні роки радіо постійно втрачає аудиторію як джерело інформації – нині тільки 20% українців її отримують із вітчизняних FM-хвиль. Про це пише у своїй статті Богдан Буткевич."Український тиждень" провів власне невеличке опитування, яке засвідчило, що зі 100 респондентів лише 49 за тиждень просто вмикали радіо, більшість як тло – у машині чи в офісі. І тільки п’ятеро змогли згадати назву бодай однієї програми.Фактично в Україні нині майже немає радіостанцій для середнього класу, що якраз і є найплатоспроможнішою і найважливішою аудиторією для будь-якого ЗМІ. Про що казати, якщо 15% усього FM-контенту займає російський шансон, якого немає ніде у світі, окрім СНД. "Клікаєш поспіль 25 станцій – і вони абсолютно нічим не відрізняються одна від одної, бо в ефірі геть нічого не відбувається", – нарікає Олег Леженцев, людина, що, як він сам каже, виросла на радіо.

 
Читать все новости в "Актуально"