cl
Погода -5° Киев
EUR 27.56 USD 25.89
 
Гаджеты | Новини ІТ

Соцмеража "Вконтакте" запускає новий механізм реклами


Найбільша соціальна мережа в країнах СНД "ВКонтакте" оголосила про запуск нового механізму для рекламних оголошень - ретаргетінг. Ретаргетінг - інструмент, що дозволяє рекламодавцям звертатися до клієнтів, які вже переглянули рекламований продукт. До тих, хто відвідав сайт рекламодавця, але не зробив покупку або, навпаки, придбав певний товар. За допомогою нового механізму і власної бази партнери "ВКонтакте" зможуть знаходити перетин аудиторій бізнесу і соціальної мережі для більш прицільного таргетування оголошень. Перший час така можливість буде доступна для великих партнерів "ВКонтакте".За словами заступника генерального директора "ВКонтакте" Іллі Перекопського, будь-яка компанія, яка збирає адреси електронної пошти і мобільні телефони покупців, зможе звернутися до них зі сторінок мережі, що в рази збільшить ефективність реклами за рахунок повторної комунікації.

 
04.12.2016 19:23 joinfo.ua
04.12.2016 19:08 joinfo.ua
04.12.2016 19:04 joinfo.ua
04.12.2016 18:53 joinfo.ua
04.12.2016 18:38 joinfo.ua
04.12.2016 18:24 joinfo.ua
04.12.2016 18:15 joinfo.ua
04.12.2016 18:09 joinfo.ua
04.12.2016 17:54 joinfo.ua
04.12.2016 17:39 joinfo.ua
Читать все новости в "Последнее"
Читать все новости в "Актуально"