cl
Погода -6° Киев
EUR 27.56 USD 25.89
 
Политика | Тиждень.ua

Журналістам пропонують "великі гроші" за замовчування скандалу навколо "Укртрансгазу"


До "Української правди" зверталися з двох непов'язаних між собою джерел із пропозицією зняти новину про журналістське розслідування щодо державної компанії за "дуже великі гроші". Крім того, автор розслідування, журналіст телеканалу ТВі Денис Бігус на своїй сторінці у Facebook написав, що новина за матеріалами його розслідування зникла зі сайтів "ТСН", "Фокус" та "Gazeta.ua".Водночас, станом на 15:00, на сайті "Фокусу" відповідна новина є.Як відомо, сайт "ТСН" входить до сфери впливу Ігоря Коломойського, журнал "Фокус" – бізнесмена Бориса Ложкіна. Видання "Gazeta.ua" пов’язували із колишнім заступником глави секретаріату президента Віктора Ющенка Іваном Васюником.У розслідуванні Бігуса мова йшла про те, що державна компанія "Укртрансгаз" сплатила понад 2,5 млрд грн чотирьом компаніям, заснованим охоронцями й пенсіонерами.Усі ці фірми розташовані за однією фактичною адресою у Донецьку, а їх засновники – підставні особи, близько знайомі один із одним.

 
05.12.2016 00:24 joinfo.ua
05.12.2016 00:05 joinfo.ua
04.12.2016 23:45 joinfo.ua
04.12.2016 23:26 joinfo.ua
04.12.2016 23:07 joinfo.ua
04.12.2016 22:52 joinfo.ua
04.12.2016 22:39 joinfo.ua
04.12.2016 22:37 joinfo.ua
04.12.2016 22:22 joinfo.ua
04.12.2016 22:07 joinfo.ua
Читать все новости в "Последнее"
Читать все новости в "Актуально"