cl
Погода Киев
EUR 27.32 USD 25.87
Главная / Бизнес и финансы / Банки и финансы / Ощадбанк – абсолютний лідер активності в українському медіапросторі

Ощадбанк – абсолютний лідер активності в українському медіапросторі


Ощадбанк впевнено утримує позицію абсолютного лідера активності за якісними та кількісними показниками в українських ЗМІ за підсумками 2012 року.Саме про такі висновки оголосила компанія NOKs fishes у своєму дослідницькому проекті "МедіаВершки".Банк переміг у 13-ти номінаціях. Зокрема, його було нагороджено дипломами „За креативність у формуванні власної іміджевої стратегії у ЗМІ та як абсолютний Велетень та Естет загального медіарезонансу", „За креативність у формуванні власної іміджевої стратегії у ЗМІ та як банк, що показав найбільше зростання кількісних та якісних показників медіарезонансу" та ін.Мета проекту "МедіаВершки" - щорічне визначення в перших двох групах банків за розмірами активів згідно з класифікацією НБУ тих, хто найбільш творчо, креативно та результативно працює над створенням свого іміджу за допомогою медіаінструментів.
Оставьте комментарий к этой статье. Ваше мнение нам очень важно