cl
Погода Киев
EUR 27.73 USD 25.77
Главная / Общество / Конфесійній журналістиці треба долати стереотипи щодо церковного життя й показувати релігійний вимір усіх сфер людського існування

Конфесійній журналістиці треба долати стереотипи щодо церковного життя й показувати релігійний вимір усіх сфер людського існування


Фрагменти інтерв'ю дослідницькій групі Класичного приватного університету (м. Запоріжжя), під керівництвом Людмили Пономаренко, доктора наук із соціальних комунікацій та аспіранта Світлани Козиряцької, з приводу проведення соціологічного дослідження особливостей конфесійних мережевих видань.Чи є обов’язковим визначення у конфесійних виданнях читацької адреси (цільової аудиторії)? Для фахової журналістики це неодмінна умова, однак конфесійні видання не довіряють зовнішнім експертам і схильні обмежуватися загальниками на кшталт “наше видання призначене всім”.Хто може становити аудиторію конфесійних мережевих видань за ознакою "стать"? Ця ознака залежить від багатьох факторів, у першу чергу, тематики видання: якщо це політика, у тому числі церковна, технології, євангелізаційні стратегії, словом, громадська сфера, то чоловіки будуть на перших позиціях. Якщо увага видання зосереджуватиметься на приватному житті (особисте здоров’я, сім’я тощо) – лідируватимуть жінки.
Оставьте комментарий к этой статье. Ваше мнение нам очень важно