cl
Погода Киев
EUR 27.73 USD 25.77
Главная / Бизнес и финансы / Банки и финансы / Ощадбанк розвиває багатоканальне обслуговування на платформі WAY4

Ощадбанк розвиває багатоканальне обслуговування на платформі WAY4


Впровадження системи багатоканального персоналізованого ДБО на базі платформи WAY4 надасть можливість Ощадбанку реалізувати концепцію єдиної платіжної екосистеми.Незабаром його клієнтам стануть доступні такі дистанційні сервіси як миттєвий випуск віртуальних карток, управління безпекою, широкий спектр платежів, переказів та багато інших.В рамках програми розвитку роздрібного бізнесу Ощадбанк послідовно впроваджує різні інноваційні сервіси в системах Інтернет- та мобільного банкінгу. Платформа WAY4, що використовується банком для управління цими каналами, дозволяє створити єдину платіжну екосистему, що включає в себе чотири важливих складових: єдиний клієнтський профіль, єдині сценарії роботи сервісів на всіх каналах обслуговування, широкий вибір послуг з відкритим для банку інтерфейсом їх налаштування, єдиний для всіх каналів брендинг.В даний час платформа WAY4 Ощадбанку забезпечує управління банкоматами та обслуговування клієнтів через Інтернет.
Оставьте комментарий к этой статье. Ваше мнение нам очень важно