cl
Погода -1° Киев
EUR 29.16 USD 27.42
Главная / В мире / У Венесуелі останній опозиційний канал змінив власника

У Венесуелі останній опозиційний канал змінив власника


У Венесуелі продано критичний до уряду приватний телевізійний канал Globovision. Про це повідомляє Der Standard.Зміна власника каналу може змусити замовкнути один з небагатьох опозиційних ЗМІ. Новими власниками каналу стали Хуан Домінго Кордеро, Рауль Горрін і Густаво Пердомо. Один з нових менеджерів каналу журналіст і телеведучий Леопольдо Кастільо вже заявив журналістам, що на каналі буде здійснено переорієнтацію на середньостатистичного глядача, щоб утримати глядачів і рекламодавців. "Globovision, яким ми його знали, Globovision, яким він був останні 12 років – це не той канал, яким ми побачимо його в майбутньому", - підкреслив Кастільо. Разом з ним каналом керуватиме Владімір Вільєгас - брат міністра з інформації Ернесто Вільєгаса, який поступово стає критиком нинішнього глави держави Ніколаса Мадуро.Globovision є єдиною приватною телевізійної станцією в столиці Венесуели. В інших районах країни він доступний лише завдяки кабельному телебаченню.
Оставьте комментарий к этой статье. Ваше мнение нам очень важно