cl
Погода -4° Киев
EUR 27.91 USD 26.02
Главная / Экономика / ПриватБанк бореться з чергами і вчить клієнтів інтернет-банкінгу за допомогою iPad

ПриватБанк бореться з чергами і вчить клієнтів інтернет-банкінгу за допомогою iPad


ПриватБанк запровадив у своїх відділеннях новий формат обслуговування клієнтів за допомогою iPad. Як повідомили у банку, використання мобільних планшетів замість звичайних комп’ютерів дасть змогу обслуговувати клієнтів оперативніше"З початку року ми переходимо на відкритий формат обслуговування у відділеннях без кабінетів і вузькоспрямованих фахівців, сьогодні ж працівник банку більше не прив’язаний до стільця і комп’ютера й може працювати з клієнтом у будь-якій точці відділення: на дивані, в зоні очікування, не створюючи черг, – каже заступник голови правління ПриватБанку Олег Гороховський. - Коли клієнти бачать, як просто оплатити рахунок або поповнити депозит на планшеті, їм обов’язково хотітиметься спробувати зробити це самим на планшеті, смартфоні або домашньому комп’ютері".За допомогою iPad працівники відділень ПриватБанку надають найпопулярніші послуги – від випуску кредитної картки і депозиту до оплати комунальних послуг та бронювання квитків на транспорт.
Оставьте комментарий к этой статье. Ваше мнение нам очень важно