cl
Погода -1° Киев
EUR 27.56 USD 25.89
 
Культура | Радио Свобода

Стереотипи кіно поширюють знання й сприяють туризму


Лондон – Кіно – один із найпотужніших способів поширення й утвердження стереотипних уявлень про країни, континенти й міста, які часто мають позитивні наслідки, коли йдеться про поширення знань або заохочення, наприклад, туризму. Ще перші кінофільми з чорно-білим зображенням і без звукової доріжки змогли наблизити світ до людей. Коли настала епоха телебачення, то могли навіть лунати припущення, що світ можна пізнавати, не встаючи з м’якого крісла. Але виявилося, що знайомство з новим лише посилює спрагу людини до подальшого пізнання. Катерина Хінкулова, яка працює над дисертацією про ЗМІ в Лондонському університеті, каже, що кіно йде услід за літературою і живописом, створюючи образи певних місць "Те, що Париж – це місто закоханих, Лондон – місто туманів, а в Ірландії завжди зелена трава – можна бачити в кінофільмах, але вигадали це не кінематографісти. Воно було створено до них іншими різновидами культури.

 
Читать все новости в "Актуально"