cl
Погода 15° Киев
USD 26.18 EUR 31.44
Главная / Культура / На вулицях міст «реклами як мистецтва» я не бачу – Лазебник

На вулицях міст «реклами як мистецтва» я не бачу – Лазебник


Київ – Організатор "Ночі Рекламожерів" в Україні Максим Лазебник заявив, що цього року рекламна кампанія не вирізняється креативністю. За його словами українським політичним "рекламщикам" ще далеко до еталонів жанру.– Чи можна вважати рекламу мистецтвом?– Реклама, де замовником є сам художник – така собі "самореклама" – вона безумовно в чистому вигляді може вважатися предметом аудіовізуального мистецтва чи відеоарту. Реклама, яку ми найчастіше бачимо на вулицях своїх міст, чуємо по радіо або на телебаченні, виконана на замовлення. Тому вона є прикладним, технічним моментом.Оскільки ми всі (хочемо ми цього чи ні) живемо серед реклами, ніщо так, як реклама, не відображає сьогоднішній стан нашого суспільства.– А цьогорічну політичну рекламу можна вважати мистецтвом?– На вулицях міст реклами як мистецтва я не бачу. Я бачу політичну рекламу. Можливо дієву…– Як з точки зору креативності Ви оцінюєте цьогорічні рекламі кампанії політичних сил?