cl
Погода Киев
EUR 29.3 USD 27.12
Главная / В мире / У Росії державне телебачення заявило про нове звинувачення працедавцеві Магнітського

У Росії державне телебачення заявило про нове звинувачення працедавцеві Магнітського


У Росії державний "Перший канал" телебачення заявив у неділю про ще одне звинувачення на адресу британця Вільяма Браудера, засновника і колишнього керівника інвестиційного фонду Hermitage Capital, який обслуговував російський юрист Сергій Магнітський. За твердженнями, які пролунали в телеефірі, Браудер свого часу створив у Росії десяток компаній із підставними працівниками-інвалідами, завдяки чому незаконно отримав податкових пільг на мільярди рублів. Зекономлені таким чином кошти йшли на закупівлю акцій російських компаній, зокрема, "Газпрому", заявили на телебаченні. У телесюжеті приділили особливу увагу участі в такій, як стверджується, злочинній схемі юриста Сергія Магнітського, який працював для фонду Вільяма Браудера.