cl
Погода 10° Киев
EUR 29.41 USD 26.08
Главная / В мире / Pussy Riot: скандал навколо бренду

Pussy Riot: скандал навколо бренду


У Росії зріє новий конфлікт навколо панк-гурту Pussy Riot, членів якого засудили за виконання "панк-молитви" у головному храмі Росії. Адвокат гурту спростовує повідомлення про те, що його дружина намагається використовувати назву Pussy Riot у комерційних цілях. Раніше учасниця гурту, Катерина Самуцевич, яку Московський міський суд звільнив у жовтні, заявила, що виступає проти такого використання назви, наголошуючи, що гурт Pussy Riot – проект некомерційний. Інформація про те, що оточення адвоката Марка Фейґіна має якісь плани щодо використання назви гурту Pussy Riot, з’явилася у виданні "Комерсант". Зокрема, повідомлялося, що кінокомпанія "Веб-біо", що належить дружині адвоката, Наталії Харитоновій, подала заявку на реєстрацію бренду. Під маркою Pussy Riot збиралися випускати одяг, іграшки та відеоролики. Ця позиція викликала обурення з боку однієї з учасниць панк-гурту – Катерини Самуцевич, яка заявила, що комерціалізація Pussy Riot суперечить ідеології проекту.